5. Beoordeling

Hieronder zie je een schema die je docent gebruikt om je werk te beoordelen.

Bekijk hem goed, dan weet je waar je op moeten letten.


ONVOLDOENDE

(0 punten)

VOLDOENDE

(1 punt)

GOED

(2 punten)

Stappen

Je hebt niet meer dan 4 (3*) stappen beschreven.

Of de hoofdstukken zijn te kort (er wordt informatie gemist)

Je hebt 5 (4*) stappen goed beschreven en 3 stappen iets minder goed.

Je hebt alle 6 (5*) stappen goed en duidelijk beschreven.

Ontwerp

Het dagboek/ briefopdracht/ krantenartikel ziet er niet zo mooi uit.

Je hebt bijna geen plaatjes gebruikt.

Het dagboek/ briefopdracht/ krantenartikel ziet er goed verzorgd uit,

af en toe gebruik je ook plaatjes.

Het dagboek/ briefopdracht/ krantenartikel ziet er heel leuk uit.

Het is mooi verzorgd en je hebt veel en goede plaatjes gebruikt. beschreven.

Schrijfstijl

Het dagboek/ briefopdracht/ krantenartikel is niet zo leuk om te lezen.

Je hebt alleen maar informatie gegeven.

Het dagboek/ briefopdracht/ krantenartikel is best leuk om te lezen.

Af en toe maak je het een beetje spannend.

Het dagboek/ briefopdracht/ krantenartikel is spannend.

Je hebt je goed ingeleefd en je hebt goed je gevoelens beschreven.

Spelling

Je hebt veel fouten gemaakt in de spelling

Je hebt een paar kleine spellingfoutjes gemaakt.

Je hebt bijna geen spellingfouten gemaakt.

Door de punten die je hebt gehaald op te tellen, kan je je score berekenen

    • 0-2 punten: Je hebt een onvoldoende, je moet er nog heel veel aan doen2-4 punten: Dit is niet voldoende, je moet er nog even aan werken.
    • 4-6 punten: Goed bezig, jij komt er wel!
    • 6-8 punten: Fantastisch, je hebt de opdracht heel goed gemaakt!